Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

donderdag 22 november 2012

Naaiwinkeltje Part 1

Een koopje
Naaimachinekap | 23 Maart 2009 | 17:33:40
 
Deze Naaimachinekap kocht ik enkele jaren geleden op de Waterloopleinmarkt in ons dorp . Bij navraag vroegen ze er maar 1 euro voor omdat de naaimachine in de kap het had begeven en niet meer aan de praat was te krijgen. Een koopje dus.....Er zat alleen een beetje houtworm in dat ik gelijk behandeld hebt, voornamleijk in de onderkant van de naaimachine. Mijn vriendin verzamelt naaimachines en heeft ze mooi opgesteld in haar woonkamer dus daar ging de naaimachine naar toe. De Naaimachinekap wacht op de aannemer voor de verbouwing tot een naaiwinkeltje.
 
 
 
 
 
 
De aannemer heeft het winkelfront al besteld.

1 opmerking:

  1. Eerdere reactie:

    Haha! Die heb ik ook nog staan!! Ook nog niks aan gedaan, maar dat herken je wel, he? Alleen is die van jouw veel mooier! Je hebt wel een geweldig mooi frontje ervoor.
    Krijg nu al weer kriebels, nee, ik wil eerst eens vanalles afmaken!!!
    * marlies

    door: marlies van roekel
    lies44.punt.nl 2009-04-21 13:42:37

    BeantwoordenVerwijderen